Shopping!

 
Helgen är över och lugnet lägrar sig! Svärfar m fru har åkt hem, Thomas har dragit till Kramfors i tre dagar och Simone är på förskolan. Så det är bara jag och Mikaela hemma. Och hon sover (en liten stund till också hoppas jag…). I lördags var vi på kalas till Simones kusin Isak som fyllde 7 år. Han och Simone har alltid riktigt kul ihop, trots att han är dubbelt så gammal som hon. Eller kanske just därför! Sen var vi till några kompisar och åt middag – snabbmat på menyn .
 
Bara för att jag nu fick en lugn stund över råkade jag shoppa lite på nätet också. Ajdå… Tror jag måste tradera bort lite mer saker om jag ska kunna finansiera näthandeln… Det här har jag köpt – en jacka, nya jeans och en tröja. Måste ju få lite nytt efter alla graviditeter  – eller hur!
 
 
           
 
Nu är det bara att hoppas på att det passar också. Så vi får väl se vad som verkligen kommer att stanna i min garderob.
 
Sen måste jag ju visa några goa bilder till på Mikaela.
 
 
 
Es para comérsela!!!!
 

Lämna en kommentar